Monday 20 April 2015

KEHEBATAN SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE



   
      Harini Kila nak story sikit tentang SUSTAINED RELEASE VITAMIN C by Shaklee..
Macam yg kita semua sedia tahu badan kita sangat memerlukan vitamin untuk memastikan kesihatan kita terjamin.Ya,memang tak dinafikan vitamin pun boleh didapati dalam makanan kita yg kita ambil setiap hari.Tapi...adakah mencukupi? :)

    Pada zaman era globalisasi sekarang ni,ramai yg dah mula sedar akan kepentingan vitamin untuk tubuh badan kita.Ramai juga yang dah mula celik vitamin.Tetapi,yang menyedihkan,ada pihak yang sanggup mencipta vitamin menggunakan ramuan bahan terlarang yg bahaya untuk tubuh badan kita.Ya! tak dinafikan kesannya akan nampak seawal seminggu menggunakannya.Tapi,impak pada tubuh badan kita,kita tak tahu kan? Golongan yg mudah terpengaruh sudah tentulah wanita kan.. Terpedaya dgn iklan 'NAK CANTIK,NAK KURUS DALAM MASA SEMINGGU' 'RAMAI ARTIS SUDAH MENCUBA'.Akhirnya,golongan yg sangat obses nak cantik cepat ni pun terpedaya dgn iklan2 vitamin2 MAUT yg ada bagai cendawan tumbuh selepas hujan ni..

Artikel tentang bahayanya salah guna  produk kecatikan,,yang disiarkan di Harian Metro  ~~ http://www.hmetro.com.my/node/19419?m=1

 Berbeza dgn Sustained Release Vitamin C SHAKLEE yg terbukti SELAMAT dgn lebih 30 kali ujian dijalankan.30 kali tau sayang2 semua.bukan 3 kali.Tanpa bahan berbahaya,tanpa KIMIA,tanpa pengawet yg paling penting selamat digunakan luaran dan dalaman.



contoh vitamin c Shaklee.

Vitamin C Shaklee kaya dengan Bioflavonoids yang hanya ada dalam SUMBER SEMULA JADI sahaja.

Tahukah anda bahawa flavonones (salah satu isomer bioflavonoid) mempunyai struktur yang sama dgn hydroquinone (yang tidak dibenarkan di dalam bahan kosmetik kerana kesan toksik pada sel kulit)

TETAPI.......
Flavonones adalah SELAMAT DAN TIDAK BERTOKSIK. Ia mampu bersaing untuk menghalang tyrosinase (memangkinkan penghasilan melanin dan mengurangkan risiko hyperpigmentation.






KUASA VITAMIN C SHAKLEE

7 BIJI OREN BERSAMAAN 1 TAB VIT C SHAKLEE





KEISTIMEWAAN VITA C SHAKLEE




MENGAPA ANDA PERLUKAN VITAMIN C??






Hah! Nampak tak perbezaan Vitamin C Shaklee dengan yang lain? Harga pun tiptop,terlajak mampu tahan 5-6 bulan.

Testimoni diri Kila sendiri,lepas lebih kurang 4 bulan amalkan Vita C Shaklee ni,Kila punya hingus dan bersin setiap bangun pagi dek kerana resdung tu DAH TAK ADA.HILANG DA TAU.huhu.lepastu,dulu kalau makan sea food je wajib da sotset,sotset hidung sebab hingus and gatal hidung.Sekarang dah tak de lagi.Bila badan dah dedau rasa nak demam cepat2 telan 2 biji Vita C Shaklee gerenti okay da.alhamdulillah..

Yang paling BESTT..VITA C Shaklee ni boleh buat masker tau.memang superb!



ANTARA TESTIMONI YANG MENGAMALKAN VITAMIN C SHAKLEE










Okay..setakat ni je sharing mengenai SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE..
Semoga input yang diberi dapat membuat kalian celik dengan kepentingan vitamin c dalam tubuh kita..



Sincerly :

shakilah <3

No comments:

Post a Comment