Monday 11 May 2015

vita lea shaklee si raja multivitamin

     Setelah da lebih dua minggu tak update blog,harini nak update tentang si RAJA MULTI VITAMIN,VITA LEA SHAKLEE :)
     Kenapa Kila gelarkan Vita Lea ni RAJA MULTI VITAMIN? nak tahu kenapa??
okayy..check it out! :)

okay,ni lah Vita Lea Iron Formula dari Shaklee.

SEJARAH VITA LEA SHAKLEE

Pada tahun 1915,Dokter Forest C.Shaklee telah mencipta multi vitamin dan mineral yg dikenali sebagai ''Vitalize Mineral''.Ianya dihasilkan dalam bentuk cecair.Singkatan bagi Vitalize Mineral adalah ''VITA-MIN'' dan asal perkataan VITAMIN itu sendiri adalah dari Shaklee.


Tahun demi tahun setelah adanya peningkatan teknologi,Vita-Min diubah menjadi bentuk tablet dan dikenali sebagai VITA LEA.Setiap sebiji tablet mengandungi 30 nutrisi lengkap yang di ekstrak daripada sayur dan buahan, 12 vitamin dan 7 mineral  seperti yg disarankan oleh RDA.Ianya juga telah diformulasikan secara seimbang dan komprehensif.

Tablet Vita Lea kini disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina  .Ianya dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks di sebut ''Explo-Tab'' Ia merupakan multi vitamin yang TERPANTAS TERLARUT DALAM AIR DAN TUBUH MANUSIA.

Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein  untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.


PERBEZAAN ANTARA MULTI VITAMIN VITA LEA SHAKLEE DENGAN BRAND LAIN








ANTARA KEBAIKAN DAN KELEBIHAN VITA LEA SHAKLEE



TESTIMONI PENGGUNA VITA LEA SHAKLEE



PERKONGSIAN buat anda2 semua pada hari ni,Multi Vitamin NO 1 dunia ni akan genap 100 tahun pada tahun ni..wahh! memang HEBAT..setiap isi rumah perlu ada multi vitamin hebat ni untuk seisi keluarga..

Sempena ulang tahun ke 100 Vita Lea,Shaklee dengan murah hatinya....
nak bagi FREE je sebotol Vita Lea..


Wahh..bestnya..nak tahu apa syarat2 nak dapatkan Vita Lea si raja Multi vitamin ni? Senang je..hanya daftar sebagai ahli,RM75 SEUMUR HIDUP,Beli mana2 produk Shaklee dan akan dapat VITA LEA secara PERCUMA.di ulangi ea.PERCUMA! FREE! Rugi sangat kalau tak grab awak.. :')

Soo..apa tunggu lagi? Whatsapp saya untuk dapatkan Vita Lea secara PERCUMA sekaligus jadi sebahagian daripada KAMI.Sure 100% anda tak akan rugi :)



No comments:

Post a Comment